Annica™ as The Island Princess

2012-11-28 >> 14:34:48
Kyssar som övergår till mys och mys som förvandlar till känslor. Jag och en speciell person har så mycket känslor för varandra men vi kan tydligen inte vara tillsammans för känslorna blir för starka och vi visar det på fel sätt, men vi umgås som "vänner" men vi har krav att vi inte ska röra andra bara varandra och rör vi andra så är det typ över med det vi gör.
 
Hela tiden tänker jag på honom och det kan vara positiva tankar som att jag vill snart träffa honom eller pussa honom eller helt enkelt bara vara närheten av honom och även negativa tankar att han kommer träffa en annan och det vi har nu kommer försvinna från mig, men jag måste helt enkelt försöka knuffa bort det negativa och lyssna på hans ord att han tycker om mig jätte mycket fortfarande.
Han har två personligheter som jag också har, den ena gillar jag att han är gullig och vill gärna vara med mig och min dotter på helgerna och hitta på saker sen kommer även den andra som jag ogillar och det är när vi är ifrån så får jag en energi att han vill vara ifred och känns dryg och det här har vi pratat och han ska tänka sig för hur han är emot mig då vissa perioder är jag ganska känslig. Så vi får se hur livet blir. Sedan tycker jag det är synd att vissa är emot mig när det gäller honom och jag förstår dem för första gången var jag en förjävlig flickvän men man lär sig av sina misstag och även han var en förjävlig pojkvän och har lärt sig och vi har förlåtit varandra och jag tycker även att de personer som står vid hans sida kanske ska respektera mig som person som min familj har gjort med den här killen. Men nu har jag fått det sagt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - från 116 kg till 72 kg..

Jag har nu avslutat tävlingen i min blogg tillsammans med Solentro.se. Är du en av dom som vann ett presentkort på 200 kronor eller ett presentkort på 100 kronor?

Spana in bloggen för att se efter..

2012-11-28 @ 18:48:23
URL: http://Sofija.blogg.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Häng med i min julkalender i år! Massa tävlingar, bra fototips, goda recept, härlig musik och fler roliga överraskningar :D Kika in på bloggen imon!

2012-11-30 @ 22:43:35
URL: http://mariapalm.blogg.se
Postat av: elin stridh

lycka till! :)

2012-12-02 @ 16:52:22
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: kaffehörnan

Hej denna söndag som är andra advent.
Det går fort mot jul.
Jag vill passa på att tipsa om en tävling hos mig, som jag i samarbete med Angelica
Kika bara mellan mina inlägg, där finner du den bums, massa fina saker värde över 5000 kr
Önskar en fin söndag

2012-12-09 @ 15:48:35
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback