bara vänner

2014-09-03 >> 19:43:00
Då många tror att jag har ett förhållande men det har jag inte. Tyvärr så har jag varit intresserad men det är något som jag dras ifrån. Jag känner att jag har blivit mer kräsen och blivit mer agressiv mot människor som försöker komma mig nära, vilket är väldigt negativt. Men jag gör nog så för att slippa bli sårad ännu en gång med massa tomma ord. För sist jag var riktigt kär och galen och släppte in honom i mitt liv var slutet av förra året och vi sa massa saker till varandra. Jag minns att jag sa till honom att han är den rätta. Jag vill dela mitt liv med honom och skaffa mig en familj, utan någon tidsram. Vi lovade varandra att vi skulle hålla ihop resten av livet för han vill inte ha någon annan, visst alla som är kära säger sådär. Men vi har gått fram och tillbaka i 4 år och även om vi träffade under tiden så kunde vi inte släppa varandra, och därför trodde jag honom denna gång.
 
 
Jag vet att bloggen börjar bli mer och mer en kärleksblogg fast hjärtat har blivit i två delar, han jag pratar om fick mig att må så jävla bra och fick mig att älska matlagning. Det är nog dags att jag slutar skriva om honom nu, alltså det är så svårt att bara sluta skriva om honom. Jag sätter stopp nu att från och med idag så blir det inga mer inlägg om honom, han är förflutet.
Men kommer finnas kvar i mitt hjärta. Han vet nog om det, om att han finns där.
 
 
 
Dessutom är det många som försöker stöta på mig och jag försöker förklara för dem att jag är inte haffbar just nu, vilket av dem förstår men inte alla av dem, såklart finns det tröga som tjatar så jag får blocka dem! Samtidigt av dem är förstående och vill bara snacka med mig ändå.
Men jag är inte redo med ett förhållande alls.
Önskar mig själv lycka till här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback