# that POWER

2013-04-24 >> 19:39:22
 
Det råder inga tvivel att jag älskar Manchester United och att jag följer alla deras matcher och sen fick man veta att de ska spela här i Sverige den 7 Augusti mot AIK. Inför den matchen så är jag helt extas för jag vill se den LIVE men har inga vänner som är lika besatta som mig, har pojkvännen som ville följa med på den matchen men det är lite krångligt just nu mellan oss för vi har lite olika åsikter om några saker.
 
Och mer än så kommer jag inte skriva ut här för vi har bestämt att det ska vara mellan oss två. Just nu är jag ganska förvirrad men samtidigt glad.
 
Blir glad att veta att Manchester United spelar på söndag och att Tivolit är häri stan och jag känner några av dem som jobbar där och det känns så himla skönt att gå dit och prata med dem igen och att mina vänner finns där för mig så jag inte känner mig ensam, medans det som förvirrar mig just nu är killen och att jag fick veta idag att jag har brytfel i ögonen och jag kanske inte får använda linser något mer för det är på gränsen att jag blir allergisk mot dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback