och??? somliga behöver glasögon..

2010-02-21 >> 09:44:43
TRÅKIGA SÖNDAG!!!!


Nu har man vaknat till liv och får direkt ont i magen, och jag börjar bli van att jag ska ha magvärk fast imorgon blir det att ringa 1177 för att fråga vad jag ska göra! *Host* Vilka problem jag verkar ha med magen hela tiden! Och varför inte ge mig en helt ny mage, det vore toppen, men jag tycker inte om att någon ska skära i mig så jag hoppas att det finns en annan medicin som funkar! Vi får hoppas på det bästa, så jag mår bra någon gång! Känns inte direkt kul och ha magvärk 24/7 i 5 dagar nu, problem problem! :D



Åhh, jag älskar verkligen den här låten!


Check out the music video :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback