PLUGGLIV

2014-09-02 >> 16:28:31
Från och med idag har jag testat lite att plugga hemma efter jag kom hem från jobbet. Ja ni läste rätt, var på någon internetsida för att se om jag orkade sitta här efter jobbet och sen sitta med massa papper och det funkade faktiskt.
Finns ju viss negativt att jag kanske inte kommer ha tid och vara med vänner på vardagar, även om alla mina vänner jobbar under veckorna så gör det mig inget.
Imorgon är det jobb igen och slutar jag tidigt så bir det samma veva, om jag är ledig en hel dag så blir det gå till stan och skriva in mig.
Jag är väldigt säker på det här och vill gärna plugga distans.
 
 
Ska man bli något vettigt så får man väl se till att bli det, kommer även bli 2 barnsmamma nästa år men det kommer också även gå galant. Men pappan till barnet kommer inte vara med i bilden, och det är väl lika bra!
 
 
Nu ska jag glo på film och vila magen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback