Lite om mig själv

2014-09-28 >> 13:01:02
Hej jag är gravid nu i månad 4 och bilden nedanför är en bild från förra veckan om jag minns det rätt, jag är singel sen Juni och visst har man haft lite sommarflirt när man har jobbat på tivolit men det var bara mer på skoj. Jag har en dotter sen tidigare men hon är snart 10 år. Har försökt och blivit gravid men min läkare sa att jag var "steril". Jag var ganska ledsen av att höra det. Ni kanske förstår själva att höra från en annan människa att du kommer adrig mer få barn kan få en på dåligt humör hela sitt liv så jag har byggt upp att det är jag & Tindra livet ut. Men i JUli månad när jag mådde såpass dåligt när jag jobba så gick jag och köpte gravidtest bara för att få stopp på alla människor som tjata att jag var gravid men det visade faktiskt + och jag trodde att det var något fel så gick till vårdcentralen och där visade det också + men åkte hem senare och gjorde ett till test och et visade + och de sa att jag var gravid i v 8 och jag var så chockad att jag inte visste om jag skulle göra abort men valde att behålla det oavsett om jag inte har kontakt med pappan.
 
 
hej då till nästa gång..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Vad roligt :) Grattis!

Svar: Tack :)
Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback