Höst

2014-09-21 >> 23:45:06
 
Nu har verkligen hösten kommit. Kan inte gå ut utan en tjocktröja för då fryser jag halvt ihjäl. Måste ha på mig höstjackan och en tjocktröja under den, till vintern så blir det min fina rooooooosa vinterjacka...
Jag var ute och gick en promenad med min tjejkompis Hanna. Jag försöker träffa mina vänner så mycket det går nu på helgerna men vissa av dem tar alkoholen före mig, det tycker jag är verkligen synd. Vill eller kan inte dricka alkohol så blivit nykterist och anser att umgänget med vänner är viktigt, jag som brukar ta pojkvännen före. Nu är jag singel så no boys på ett tag.
 
 
Imorgon blir det jobb och efter jobbet blir det plugga ungefär i 4 timmar. Har valt att plugga distans för jag orkar inte sitta i klassrummet och lyssna på alla andra människor som är tröga. Det kommer bli tufft men jag är en kämpe och ger inte upp. Får jag panik eller ångest så kan jag bara slå en pling till skolan att de pausar mig ett tag och när allt har lugnat sig så kan jag fortsätta :( Fast jag hoppas att jag slipper det.
 
 
Jag måste lägga mig nu för jag ska vara på jobbet kl 7. Eftersom jag ska städa åt Euromaster så måste man vaa lite pigg och alert. Vi får väl se hur det går imorgon. Om det inte blir så jobbigt att jag måst jobba över imorgon :) Men nu ska vi vara positiva!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback