BLOGGEN!!

2014-09-03 >> 21:46:00
 
Och imorgon blir det jobb och även besöka barnmorskan! Gud vad jag är nervös inför imorgon! Var ju länge sen jag var gravid sist. Jobbigt att genomgå detta själv bara men jag är stark nog att kunna göra det.
 
 
Det är nog många frågor vem pappan är till barnet då jag är singel. Många som är väldgt nyfikna, måååånga... Tror jag får frågor om det varje dag och jag säger samma sak till alla "Jag vet vem pappan är och det räcker".
 
 
Jag kommer försöka uppdatera vad som händer i mitt liv och bebisen i magen. Annars så skriver jag om allt annat som faller mig in i smaken. Jag kommer inte försöka ändra bloggen till en mammablogg. Älskar att vara mamma men vill ha min blogg som neutral. Idag är det många som försöker bli en stor bloggerska och försöker på "fans" men jag försöker mer få människor som förstår mig och läser det jag skriver som intressant. Älskar drama i mitt liv men försöker hålla mig borta från att det ska handla om mig. Så jävla kul när andra personer bråkar och man står och tittar på!
Just nu är det lugnt överallt men det är nog för jag har valt vänner som är mer lugna av sig. Vilket är sjukt bra. Jag vill inte ha falska vänner och människor som snackar skit bakom min rygg, klarar mig väldigt bra utan dem. Har haft en vän förut som var en sådan och vips så är hon inte min vän längre.
 
 
Eftersom min blogg är såpass tråkig just nu. Låt mig säga såhär. Visst jag lägger knappt upp bilder och skriver inget om mode. Problemet är att det är inte jag. Skönt att slippa göra sånt skit med mode på sin blogg men nu ska jag sova bort alla problem!
 
Nu säng och sen vaaaaakna! Hörs imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Käthes Mode

Hoppas det går bra imorgon! :)

2014-09-05 @ 19:43:33
URL: http://www.kathe.nu
Postat av: natalia

Kul att du är med i tävlingen! Lycka till :D

2014-09-08 @ 19:12:05
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Nu har jag presenterat en vinnare i senaste tävlingen, kom in och se om det var du som hade tur den här gången :)

2014-09-11 @ 11:15:51
URL: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback