17 sep

2014-09-17 >> 20:17:47
Jag jobbade idag i Nyköping med en människa som fick mig bli väldigt irriterad. Började kl 8:00. Tar ungefär 1 timme att åka dit från Norrköping för det är vägarbete på vägen. Såklart så var det bara en liten städning i matxtra som öppnade idag i Nyköping. Måst säga att jag skulle lätt vilja jobba där för personalen är verkligen trevliga och inte sådär som tittar ner på oss. Lite lust att söka jobb där, jag kanske ska göra det...
 
 
Eftersom jag var irriterad på henne så går det tyvärr över andra och jag kan tyvärr inte göra något åt det. Så när jag kom hem så ringde jag min vän Jessica och frågade om vi skulle ses på stan men hon kunde inte. Idag blev det bara jag och Tindra på stan och shoppade kläder för 1500:-
 
 
Jag ska kanske berätta vad som hände när vi cyklade ner till stan idag. Antar att ni vet att min cykel krånglar ibland och denna gång har ni rätt. Idag var det en sådan dag att jag hade bråttom ner till stan och fixa ärenden på banken och sen shoppa/fika. Vi cyklade den gamla vägen ner som vanligt och jag tänkte inte så mycket, iallafall inte då att det skulle hända något med cykeln. För den brukar inte krångla när jag cyklar. Fast denna gångså åkte kedjan av och när jag skulle trampa så blev det tvärstopp och jag flög av cykeln. Det gjorde ont för jag landade med armen och huvudet rakt ner på marken men reste mig upp direkt och borstade av mig och kollade till cykeln, jag började använda fula svordomar och ville sälja cykeln för 100 kr. Vi bestämde att vi kanske skulle ringa cykelfirma som lagade den så jag kan komma till jobbet nästa dag, jag ringde och förklarade läget och han kom efter 20 minuter och hämtade min cykeln och sa att han lämnar min cykel imorgon och för allt det där och service så blir det 400 kr xD
 
... Och inte bara det så gick jag in på min mejl och såg att jag ska börja plugga nu på måndag och måste köpa böcker för 4000:-, låt mig säga såhär att jag börjar redan hata september
 
 
 
Ni får ha en trevlig kväll. Ni får hålla tummarna att jag bloggar imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback