En helg i Åby

2018-05-01 >> 20:53:01
 
Hej! Förra helgen så åkte jag hem till min pojkvän för att spendera hela helgen med honom i sin nya lägenhet. För er som läser min blogg har kanske märkt att det har varit dött här inne men jag har haft fullt upp med mitt liv, jag har inte mått sådär sjukt bra pga jobbet eftersom de jag verkligen gillar på jobbet har sagt upp sig så jag har varit off hemma och på jobbet. Men nu tillbaka till helgen så hade vi det supermysigt, shoppade lite nya saker till pojkvännens lägenhet och jag köpte även lite saker till mig själv och så hade vi spelkväll för det var sjukt dåligt väder. Pojkvännens mormor fyllde även år i lördags så vi var där och fira henne.
 
Imorgon ska jag till jobbet igen efter denna ledighet men det blir bara i en dag för jag är ledig torsdag och fredag för måste ta ut mina föräldrardagar innan de tar bort dem från mig. Kul och skönt för min och dotters del för då får jag mer tid med henne. Puss och kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Mysigt :)

Svar: Ja det var det.. :D
Annica

2018-05-02 @ 09:38:38
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback