Hey ho, Let's go!

2018-07-24 >> 20:37:00
 
 
 
Godkväll! Idag har jag och resten av familjen varit effektiva. Det blev storstädning i hela lägenheten och rensade bort de trasiga sakerna som har legat i garderoben ett tag. Vi tog bilen till Åby för att svalka av oss för det har varit sjukt varmt idag. 34 grader har det varit som mest men just nu när jag skriver så är det 27 grader och det är också varmt för den här tiden på dygnet. Har varit till affären och handlat hem massa frukt för att barnen ska få i sig något i värmen! Hann även att åka till Åhlens Outlet för min mamma har aldrig varit inne i den butiken och hon hittade lite som hon ville ha med sig hem. Fika vid en lekpark. Grillad kyckling och potatissallad. Imorgon kommer dock min mamma och systerdotter åka hem för det har hänt lite saker som gjorde mig upprörd och även min mamma blev det så hon väljer att åka hem tidigare än planerat (och det tycker jag är väldigt tråkigt för jag hade planerat in massa saker som vi skulle göra tillsammans!) Nu ska jag vara social med min mamma för barnen sover redan för de är helt slut efter denna dag. Haha puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback