Fredagslyx och goda drinkar

2017-09-17 >> 22:53:24
 
 
 
 
Hej gänget! I fredags så ordnade jag bord på Pinchos med mina vänner. Fast efter jobbet så åkte jag och hämtade Emil hemma hos sig och åkte sedan hem till mig för att försöka få i mig lite mat. Det ser inte så gott ut på bilden men det var riktigt gott. Senare så fick jag skjuts av Emil för jag skulle hem till Carro. Klackarna åkte på och vi drog till Pinchos för att möta upp Angelica och Danne. Ett par drinkar beställde vi in och några tilltugg. Därefter så vandrade vi till Hugos och vi var dem första som kom dit men det gjorde inget för vi beställde drinkar där med och fortsatte kvällen med att ha roligt. Där dansade vi typ hela tiden tills det stängde och det kom killar som försökte prata in sig med oss men vi har våra pojkvänner så dessa har ingen chans. Fast detta ska vi verkligen göra om för Carro är verkligen en toppen tjej och det är nu på sista tiden vi har fått bättre kontakt och jag vet exakt var jag har henne. XO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback