Rutor i svart och rött

2017-10-23 >> 01:00:21
 
Rutig skjorta/New Yorker Jeans/New Yorker Mobilskal/iDealOfSweden
 
Hejhej! I skrivande stund sitter jag i vardagsrummet här i Norrköping med en dotter som är väldigt gnällig just nu (tror hon börjar bli sjuk) och kollar på Weeds. Tanken är väl att jag ska egentligen sova nu för imorgon är det jobb. Idag har det varit rätt så kallt ute så har mest varit hemma och slappat med familjen och även veckohandlat. Jag gillar hösten det gör jag. Frisk luft och fina löv. Just nu är livet så himla bra för vi letar för fullt efter en 4:a så vi kan flytta ihop inom en snar framtid och han som jag är tillsammans med är verkligen The One. Jag vet inte när den dagen kommer, att vi kan säga att vi är Sambos på riktigt och vakna upp bredvid honom i våran säng som vi kommer köpa tillsammans osv.
 
Nehepp nu måste jag verkligen försöka sova även om Leah ligger i sängen och gnäller för fullt så får jag försöka sova för om 5 timmar så ska jag kliva upp och köra till jobbet. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Hoppas att ni hittar en lägenhet :D

Svar: Det hoppas jag med på. :)
Annica

2017-10-23 @ 13:14:15
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback