Ge mig nått som tar mig någonstans

2017-11-24 >> 21:42:00
 
 
Hello Friday! Nu är det helg för min del och denna helg så är jag barnledig. Eftersom jag har varit borta från bloggen i en månad så ska jag förklara mig varför jag har varit det. Så ni förstår så är jag ensamstående mamma till 2 flickor och jag har pojkvän men vi bor inte ihop ännu. För en månad sen så blev den äldsta dottern bestulen på hennes hörlurar i skolan och jag har ringt skolan 1 gång i veckan och även besökt skolan för att prata med rektorn och även gått hem till pojkens föräldrar för att ta ett snack med dem och även med denna pojke. Eftersom detta har tagit min tid efter jobbet och även under jobbtid. Så hände det en till sak för en vecka sedan (dotterns mobil blev förstörd pga en pojke sparka till henne så hon tappar mobil så hela displayen bara blev svart och jag har kontaktat pojkens mamma men hon vägrar samarbeta med mig och anser att hennes son har inte gjort ett dugg fel, så jag har ringt försäkringsbolaget och dotterns pappa och kvinnan såklart). Så nu har hon gått med på att betala 350 kr för detta och resten får jag och dotterns pappa stå för och laga telefonen kostade 1300:-, fast nu är den fixad iaf så nu kämpar vi på med att få tillbaka hörlurarna och polisen kan inget göra för pojken är bara 13 år. XO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback