Tömningen är påbörjad

2017-03-24 >> 15:51:00
 
 
 
Hallå gänget! I'm back. Den här gången så är vi på tömning fast den här dagen var egentligen planerad att vi skulle tömma några saker från lägenheten och sen börja städa. Här ska jag berätta att jobba som Städare/lokalvårdare är inte direkt enkelt för vi får en order som vi ger oss lite info om uppdraget men det kan visa sig att dagen kommer inte alls bli så enkelt som det låter på uppdraget. Blev två vändor till returpunkten fast vi skulle egentligen bara dit en gång med bara en 3 sits soffa och några stolar och matrester, gillar dock bilden på skåpbilens innehåll för det var första lasset och andra lasset var lika mycket. Dock hann vi inte att städa men det gjorde mig inget för jag var rätt så öm i kroppen efter tömningen. I övrigt känns det mer roligare att tömma även om det är tungt och slitsamt så gör jag hellre det här varje dag. Ser fram emot att få göra detta mer gånger fast jag vet att det är väldigt sällan vi får såna uppdrag. Det finns såklart jobb som flyttkarl men har märkt att det är svårt att få sånt jobb om man är tjej för jag frågade faktiskt ett företag om de behövde någon på timmar men han tittade på mig och sa nej men frågade om jag ville städa åt dem istället men jag tackade nej till det! Puss och kram från städtanten Annica
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas att du får en bra kväll, kram!

Svar: detsamma :D
Annica

2017-03-26 @ 18:22:07
URL: http://nouw.com/bellss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback