En vanlig lördag som Annica

2017-03-04 >> 23:06:00
 
 
Hej från Torshaghörnan! Idag har varit hos Emils bästa kompis som bor på en bondgård och jag fick träffa på kossorna, lammen och en massa konstiga fåglar, en underbar dag helt enkelt och just nu sitter vi och kollar på film med hans kompis och efter det så ska vi väl sova för jag har ont i magen sen 1 timme tllbaka. Imorgon kommer Leah hem och det betyder att vi ska veckohandla och såklart ska vi till Jysk och Plantagen. Puss och kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Kul att åka till Plantagen :D

Svar: Ja det var riktigt roligt. ännu roligare när killen är intresserad utav blommor. :D
Annica

2017-03-15 @ 09:23:53
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Anonym

Som jag saknar Jysk, Vero Moda, Gina Tricot, räkor, lagrad ost, creme fraiche... listan kan göras lång. Måste fördjupa mig i din blogg imorgon för att se mer vad du skriver om.
Kramar från Alanya!

Svar: Gör så. jag ska försöka vara mer aktiv, har haft det lite jobbigt med migränen.:/
Annica

2017-03-15 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback