Älskade mat

2017-03-19 >> 22:13:00
 
 
 
Hello! Majoriteten av bilder består mest utav mat som jag har lagat, eller vad killen har lagat eller helt enkelt köpt hem för vi kanske har varit lite lata vissa dagar. Anledningen till dessa bilder? Jag är väl som andra bloggare som tar kort på vad de äter och vill gärna visa upp det på bloggen eller instagram och få andra människor att få lite tips på vad de ska äta till middag. Om de stör sig så kan de alltid bara bläddra förbi bilderna och inlägget. Eftersom jag har börjat träna så vill jag gärna motivera mig själv att äta mer nyttigare mat och inte köpa massa skräpmat eller allt för snabblagade maträtter. Kanske försöka filma när vi lagar mat här hemma för att visa att det är inte jobbigt eller tråkigt att laga mat när man är en familj! Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback