En kväll i Åby

2017-07-08 >> 23:28:00
 
 
Godkväll på er! Idag har jag spenderat dagen med min familj. Vi åkte först till Biltema och köpte lite saker till hunden och efter det så hämtade jag Mette på stationen. Vi stod och snackade en stund innan vi for iväg till Mettes kompis inflyttningsfest, jag och killen stannade inte kvar utan vi släppte av Mette och sedan åkte vi hem igen. Jag blev lite smått stressad för vi skulle ut och käka i Åby med Emils föräldrar. Himmelskt mysigt även om det var rätt så mycket folk restaurangen. När vi kom hem till Emils föräldrar så bytte vi om och badade i deras bubbelpool som står utomhus. Bra dag med andra ord. Tack och hej! Hörs imorgon, då kommer det två blogginlägg! xo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback