Dagen i tre bilder

2017-12-28 >> 22:22:00
 
 
 
Hej! Idag startade jag dagen med en frukost som jag älskar, yougurt med flingor och en macka med skinka och gurka. Vid 11 tiden så åkte vi till Åby för lämna lite kläder och leksaker till Emils brorsdotter för annars hade jag tänkt att slänga dem, lite senare så åkte vi till Emils lilla syster så Leah fick leka med hennes son Viggo. Vi åkte hem runt 13 tiden för de skulle iväg och jag ville hem till Tindra innan hon skulle åka till sin pappa. Men vi svängde förbi Espresso House först och köpte med oss varm choklad och kaffe! Rekommenderar deras kaffe. På kvällen kollade vi på film med Leah innan läggdags. Fin dag! Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback