Magisk solnedgång

2016-09-29 >> 22:40:00
 
 
 
Hu magiska är inte solnedgångar? På bilderna så är vi vid ett stup som ligger utanför Norrköping och det var verkligen svårt att hitta dit men eftersom en viss herre bor där ute kom ut till skogen och visade oss vägen. Idag har det verkligen varit en helt lyckad dag även om jag gnällde påväg till stupet men jag var så trött, hungrig och Leah vägde minst 100 kg efter ett tag för mina armar värker fortfarande. Dessa foton tog jag lite snabbt med min mobil för jag glömde kameran hemma. Puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

jag älskar också solnedgångar :) vilka härliga bilder. Hoppas du får en fortsatt fin helg gumman. kram

Svar: Tack så mycket :D detsamma. <3
Annica

2016-10-01 @ 20:48:20
URL: http://moamedalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback