Härligt med helg

2016-09-17 >> 18:05:02
 
Hejsan finisar! Och sorry för jag bloggar så dåligt på vardagarna men jag hinner knappt sitta vid datorn när jag jobbar så mycket jag gör. Snart kommer det bli bättre för jag kommer troligen ta med mig en dator till jobbet och när jag har rast så kommer jag sätta mig vid datorn, eftersom jag älskar att blogga och det får mig att kunna skriva vad jag känner och visa er vad jag gör om dagarna. Men än så länge så hinner jag blogga på helgerna speciellt när lillflickan sover, har då egentid med er då. Vi har haft det sjukt fint idag och vi åkte iväg och kolla in möbler och jag hittade en skänk som jag vill ta hem! Strålande snygg men känner ingen lust att sitta och skruva ihop den där själv. Jag får nog ringa Danne och hoppas att han kan hjälpa mig med denna för han brukar ställa upp för mig. Hoppas ni har det bäst, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback