En dag på jobbet

2016-09-16 >> 18:31:32
 
Hejsan på er finisar! Idag har jag jobbat ihop med Bumbi, vi hade visningsstäd och deras utsikt ser ni på bilden. Mitt i allt så ringer "bror" från jobbet och frågade om jag ville äta lunch med honom. Man tackade ja och när jag kom in till kontoret så stod matlådan redo för att ätas och fick även efterrätt! Idag fick jag även veta att Bumbi kommer sluta sista September pga att de ska ta bort några från Specialen för det blir för dyrt och ha för många anställda. Jag blev då lite fundersam ifall de kommer ta bort mig också men håller tummarna att jag får vara kvar. Men men ska snacka med min arbetsledare på måndag! Bilderna visar här ovan om min dag. Helgen är här och jag ska bara ta det lugnt. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback