Just hold your head up

2016-10-05 >> 08:54:00
 
Godmorgon! Gud vad jag är trött på att vabba för det har jag gjort sen i måndags och har inte kunnat skriva blogginlägg och hade lovat ett företag att blogga om dem på min sida men eftersom jag har 2 barn sjuka samtidigt så har inte bloggen varit prio ett så de blev lite sura på mig för jag valde bort dem. Sängen har varit min bästa vän i dessa 3 dagar för när barnen sov så sov jag med dem så jag fick vila ut mig. Planen för idag var egentligen att åka iväg och jobba men Leah hostade hela natten och gjorde så jag höll vaken till 5 på morgonen så fick ringa dem och säga att det blir en dag till hemma, slappar dag får det bli idag, lunch ute om barnen orkar, jobba hemifrån med bloggen. Ha det bäst! xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback