Light Festival i Norrköping

2016-11-28 >> 22:40:00
 
 
 
Igår så var vi på Light Festival här i Norrköping. Haha den dagen slutade bra eftersom jag och Emil gick runt och kollade på alla ljus som fanns uppe! Det var såhär att jag ville ta kort på den där cirkeln och jag står vid bron först och då ser jag en tjej med en hund gå fram till Emil och jag tänkte att de kanske känner varandra så jag låter dem vara men märkte av att den här tjejen verkar konstig för Emil tittar på henne med en konstig blick men hon stod bredvid honom minst i 5 minuter och sen går hon iväg och ställer sig vid hörnet och stirrar på oss tills vi gick därifrån. Puss!
 
(annars var light festivalen mysig)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

Åh så fint. Ja missade light festivalen tyvärr. Hmm vilken skum tjej, dom finns överallt. Hoppas du får en härlig helg. Kram

Svar: Light festivalen håller på till den 7-8 januari om jag minns rätt. :D så du hinner nog.
Annica

2016-12-02 @ 23:53:36
URL: http://moamedalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback