En 12-åring och Theo W

2016-11-16 >> 09:08:36
 
 
Hejsan finisar! Idag är det exakt 1 månad tills Tindra blir 12 år. Måste försöka handla det sista presenterna den här månaden och planera kalaset, göra allt det här själv är som ett heltidsarbete för man måste ha en viss budget och ha koll på allt själv. Sötaste Tindra sa förut idag när vi åkte från tandläkaren att hon ville ha en adidas tårta och ville såklart ha tjejkväll som hon hade förra året. Glömmer aldrig förra året då jag skrämde livet ur flickorna så de somnade inte förrän 6 på morgonen haha!

Ikväll så ska jag vara hemma och bara slappa eftersom min migrän vägrar lämna mig inatt, och alvedon verkar inte funka heller. Så ska snart till jobbet och fråga Helene om de har kvar tabletter för migrän. Egentligen kan jag köpa migräntabletter på apotoket men jag orkar seriöst inte gå dit nu för jag börjar jobba om 30 min, jag vet om jag stressar upp mig mer så blir migränen värre. Dags att byta om till arbetskläderna så hörs vi senare. Älskar er! XX
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så kul att få fylla 12 :-)

2016-11-17 @ 13:56:12
URL: http://indaviktoria.se
Postat av: Linda

Åh så kul att få fylla 12 :-)

Svar: Ah :D
Annica

2016-11-17 @ 13:56:14
URL: http://indaviktoria.se
Postat av: moamedalicia.blogg.se

det är alltid påfrestande att se till sina barns förberedelser inför kalasfiranden. speciellt när man vill göra det bästa för dom :) det blir säkert ett underbar firande för din dotter.

hoppas migränen har släppt. kramar :)

Svar: Ja det är ju det. Mycket stress. Migränen är dock borta nu :D
Annica

2016-11-17 @ 18:13:55
URL: http://moamedalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback