Supergröt

2016-03-14 >> 10:37:27
 
God morgon! Idag klev jag upp kl 6 för Tindra ville ha gröt till frukost och jag testade något jag såg på internet. Jag ska idag ringa en massa samtal, städa lite till med det jag inte hann med att göra igår och betala räkningar. Jag ska även veckohandla med Andreas innan han ska lägga sig igen för han jobbar natt idag!!!
 
 
RECEPT:
 
1 dl Havregryn
 
1 msk krossade linfrön
 
2 st äggvitor
 
1 banan
 
1 dl hallon
 
Kanel
 
 
GÖR SÅ HÄR:
 
Rör ihop (havregryn, linfrön, äggvitorna) till en smet. Skär upp bananen i tunna skivor och täck botten på formen med. Under tiden sätter du på ugnen på 185 grader och häller på lite kanel på bananen och lägg på grötsmeten på själva banen/kanel. Ställ in den i ugnen så den blir varm (10 min) och ta ut, toppa med hallon och njut. XO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback