Me, Myself and I

2016-03-22 >> 22:50:09
 
Tycker det har varit lite få bilder på mig den senaste tiden så jag slänger in en selfie. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag vaknade upp bredvid Leah och Andreas fast han var tvungen att dra direkt på morgonen för han skulle ringa chefen och fixa lite saker så han och jag kan åka till Stockholm den 2 April (alltså jag ska dit för jag ska se musikalen Snövit och Ellen Bergström spelar såklart Snövit så det ska bli kul och se henne. Nanne Grönvall och Yohio är också med i musikalen, riktigt skoj). Jag tog även ett träningspass här hemma innan Ung & bortskämd började så kroppen skulle få känna på lite smärta. Godnatt. XO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback