Semestern är snart här

2016-07-03 >> 23:08:00
 
Wohoooo! (måste börja med ett glädjeskrik). Idag är det 1 vecka kvar tills min mamma kommer ner till mig och stannar en vecka. Jag och barnen, som inte träffar släkten så mycket så blir vi extra glada när de kommer ner till oss och vill spendera tid och göra saker i Norrköping. På fredag så är det sista dagen innan jag går hem på semester i 5 veckor. Bästa känslan på väldigt länge för vill såklart spendera mina dagar med mina barn. Nu har jag dem på heltid men när man jobbar heltid så får man inte den tiden man vill ha med dem så under semestern så ska vi göra en massa saker och vissa dagar så ska vi bara sitta och sola. Under tiden jag är i Värmland så hoppas jag att ni har förståelse att jag inte kommer blogga så mycket eftersom jag kommer blogga från mobilen. Nu ska jag sova för imorgon är det jobb. Puss!

ps. foto: Tindra NK och ny blus från New Yorker
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback