God Måndag fina ni!

2016-01-18 >> 19:43:51
 
Hej och god måndag!! Gud vilken dag det har varit, först kom en fastighetsskötare hit och kollade in lägenheten och jag fick veta att mitt sovrum har en vattenskada så imorgon kommer en annan hit och ska kolla hur STOR vattenskadan är egentligen och det verkar som jag måste hitta ett nytt boende för det är kanske mögel bakom tapeten och hela dagen har jag haft en jobbig migrän som vägrade släppa oavsett om jag tog en tablett mot migrän och vi veckohandla även idag och det var så jobbigt! Nu har jag klagat färdigt så ska kolla på tv och halvsova i soffan, tyvärr måste jag upp tidigt imorgon för jag ska på synundersökning och efter det ska jag bara slappa hemma. xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback