2015 2015 2015 2015 2015 2015

2016-01-31 >> 21:56:29
 
2015. Året då jag fyllde 29 år. Året då jag blev mamma igen. Året då jag började inse vilka jag kan lita på. Jag har redan gjort årsresumé. Här kommer istället frågor om året:
 
 
1. Bästa nya person/personerna jag lärde känna? Sandra, Cilla och Petre.
 
2. Bästa resan jag gjorde? Sunne helt klart. Alla som var med i bilen är dom bästa som finns i mitt liv! Alltså Tindra, Leah och Sofie.
 
 
3. Bästa film jag såg? The Avengers. Jag älskar såklart Iron Man i filmen!
 
4. Låtar som kommer påminna om året? Oj. Blir några stycken. G.O.M.D (J.Cole) Fast Car (Jonas Blue) Flesh without blood (Grimes) New Level (A$AP Ferg) Marvin Gaye (Charlie Puth) This is Love (PJ Harvey) See you again (Wiz Khalifa) Hula Hoop (Omi) Say what you want (Texas) Standing Next to me ( The last shadow puppets)
 
5. Godaste jag år? Haha måste ha varit alla saker jag bakade det året. Nä men kalops och andra goda grytor. Lidl choklad är också mumma! Och Magnumglassen! Och såklart mammas mat, wow hon är riktigt grym i köket!
 
 
6. Vad var ditt bästa köp? Hmm horseshowen i Göteborg, köksbordet, vardagsrumsbordet. Underbar känsla!
 
7. Höll du ditt nyårslöfte? Ja och nej. Jag hade lovat mig själv att börja träna efter jag hade fått Leah. Jag fick då bältros och migrän och det blev att jag gav upp. Fast detta år är att börja träna igen fast på ett mindre gym!
 
8. Vad har varit det jobbigaste med året? Att jag litade på fel människor som försökte knäcka mig totalt. Jag fick uppleva något som man inte vill uppleva det första året med nya barnet. Men efter den resan så blev jag starkare som person och insåg att felet ligger hos dessa människor. Jag kan bara tycka synd om dem för de försökte med något som inte gick som det skulle för dom. När man har varit singel hela det året så har man saknat en viss person men barnen får mig på bättre humör! Vilket är bra.
 
 
9. Var du kär? Räknas att man saknar exet så är svaret ja.
 
10. Det bästa som hände under 2015? Fick en frisk och söt dotter den 19 Mars! Fick bättre kontakt med min mamma! Var i Sverige och semestra detta år. Träffade många vänner från Tivolit. Gjorde framsteg på bloggen. Och jag blev till en bättre människa detta år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback