Welcome Love

2016-02-24 >> 14:02:36
 
Heeejsan!! Ni som känner mig vet att jag har varit singel vääääldigt länge nu (sen 2014) vilket har varit riktigt skönt och bara vara själv. Jag fick röda rosor på alla hjärtans dag av en kille som bor i Norrköping och vi har nu tagit en fika på stan och han har även varit hemma hos mig och träffat båda mina barn och allt känns så underbart.
 
Välkommen känslor ni är hjärtligt välkomna tillbaka. Jag har varit rädd för att bli kär igen för jag har haft den känslan att jag förtjänar inte att bli omtyckt för den jag är, har träffat några stycken killar men aldrig fått någon fjäril i magen känslan. Februari 2016 fick mig att våga träffa Mr A, så komiskt att jag har haft honom på min fb sen 2013 och har sprungit förbi honom på stan  (hur sjukt är inte det?)
 
Nä men sen vill jag även meddela att jag ska byta telefon iår till Samsung 7. Snart haft min mobil i 3 år och den börjar bli skapligt förstörd för man kan inte prata i telefonen som vanligt utan måste ha högtalare på eller ha headset och telen stänger av sig själv när den känner för det och tar ibland bort vissa appar! XO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback