True Mystic Volume Mascara

2016-02-09 >> 17:39:00
 
 

Dags att testa Lumenes mascara! Yey, denna heter "True Mystic Volume Mascara" och är dessutom deras nya mascara. Denna kommer i en hylsa som liknar norrskenet i Finland.... något som alla önskar att få se?! Lätt och skön att hålla i.
 
Jag kunde inte riktigt fånga på bild hur grym denna mascara är!! Kan säga er att den ger mycket volym och längd, utan att klumpa sig! Alltså wow, denna borste.. Konsistansen, färgen, hållbarheten, Älskar den! Den ger snabb volym och längd och är just nu min favorit mascara... Den slår till och med min gamla mascara!! Och det säger mycket, då min gamla mascara har jag använt i ca 2 år
 
 
♥♥♥♥♥ (5 av 5 poäng)
 
- Denna mascara är perfektion. Borsten är fantastisk, borstar ut fransarna och får dem böjda och fina. Resultatet håller bra också! Klumpar inte, smetar inte och smular inte!
 
Ni hittar mascaran här
 
True Mystic Volume Mascara, kommer att finnas att köpa för introduktionspris 149:- (ordinarie pris 179:-) fram till den 16/2 på Åhlens.
 
Detta är ett samarbete med Lumene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback