Hello, I'm back!

2016-12-29 >> 20:28:37
 
Hejsan finisar! Efter den här dagen så gav jag upp och leta efter vissa saker så får beställa hem sakerna istället. Dock så fick jag med mig ett par sov shorts för jag sover annars med mjukisbyxor men tycker ibland att det blir för varmt! Jag är nöjd med dessa iaf och ska ha på mig dem inatt när jag ska sova. Jag har även börjat äta mer nyttigare frukost än oboy och macka som ni kanske har märkt här på bloggen, något som jag är riktigt stolt över och nu ska jag bara börja komma igång till gymmet också. Jag vill inspirera, jag vill bli inspirerad. Ha en supertorsdag. XO
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

vilka mysiga sov shorts :)
svar: ja det är så lätt att sjukdomarna går runt när man har barn :O hoppas du får en riktigt mysig helg. kramis

Svar: Tack detsamma :D
Annica

2016-12-31 @ 00:41:03
URL: http://moamedalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback