Crownfield

2016-12-27 >> 20:38:37
 
Idag fick jag sådan sug efter bars så köpte hem några imorse. Älskar kartongen! Dessa kan man ta när man är sugen på något gott och lätt att ta med. Supertaggad att få komma igång med träning och såklart äta mer nyttigt. (Har faktiskt sett att det är choklad på dessa men ni ska bara veta vad jag äter nu när jag är hungrig. Men det är iaf inte nyttigt, eftersom jag inte säger vad det är för det är sjukt pinsamt och ingen bra förebild då). Dessa müsli hittar ni på LIDL. Puss!!!
 

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

Dom ser sååå goda ut 😍 Älskar bars

Svar: Dom är asgoda :D har käkat några stycken nu och tycker det funkar.
Annica

2016-12-28 @ 22:32:40
URL: http://moamedalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback