Nytt från The Body Shop

2016-08-15 >> 08:35:00
 
 
Godmorgon! Igår var jag på stan och köpte med mig body butter och skrubb från The Body Shop. Där finns det massor att välja på så när man är inne i affären så står man och kollar länge på allt och vill ta med sig allt hem (en av mina favoritbutiker).

En skrubb med doften Wild Argan Oil. Doftar så gott och är toppen nu till sommaren/hösten!
 
Och till sist en Body Butter med Wild Argan Oil. Doftar underbart och fräscht. Mums! Hej då torra ben.
 
Jag älskar The Body Shop! Puss.
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

Vill du kanske göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Har inte bloglovin :D
Annica

2016-08-15 @ 18:36:58
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback