27 Augusti 2016

2016-08-27 >> 23:11:00
 
 
 
Jag har gjort massa saker idag som att baka en jordgubbscheesecake! Jag fixade även middag till oss och det blev såklart köttfärsfyllda paprikor. Jag tog även ett glas vin till maten för jag tyckte att jag förtjänade det, fixade lite med tvätten efter allt stök i köket. På kvällen kom även T till mig och vi kollade på film och myste lite. Jag kommer tyvärr inte nämna hans namn på min blogg pga nyfikna personer som följer min blogg! En perfekt dag även om han var tvungen att åka hem tidigt för han ska jobba imorgon, helt klart en underbar dag. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

gott :)

Svar: det var gott :D
Annica

2016-08-29 @ 12:47:52
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback