Första lördagen i Oktober

2015-10-03 >> 21:09:00
 
Hej fina ni! Så nu är det lördag och min mamma är här på besök... Jag åkte till en outlet butik med mamma och barnen för hon ville kolla in den butiken. När vi var klara där så mötte jag upp en killkompis Maths och hans fru vid loppisen och det var jättelänge sen jag träffade honom så det var riktigt roligt att träffa honom igen. Efter det så drog vi till Ingelsta och handla lite till min lägenhet och köpte lite gott gottgott till ikväll. Så nu ska vi kolla på film och käka Ben&Jerrys glass. Efter filmen blir det läggdags för imorgon åker mamma hem igen.
 
 
Blir en tråkig dag imorgon för det har varit roligt att ha min mamma här på besök, även om det är skönt och vara ifrån varandra då och då. Puss! Nu kör vi World War Z.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback