Tio frågor

2015-11-17 >> 12:32:00
 
1. Aldrig mer få se på TV eller aldrig mer få lyssna på musik?
 
Åh det är så svårt för ibland vill man lyssna på musik och ibland kollar man på tv. Hur som helst så väljer jag väl TV för TV:n har iaf MTV?
 
2. Vad gör dig lycklig?
 
Barnen, The Walking Dead och Lökringar. Kalle Anka tidningar för jag älskar att sträckläsa det på fredagar! Man ligger i soffan och läser något man läste när man var barn. Riktig wowkänsla och sånt får mig allt bli glad! Sen är det klart att mina vänner gör mig lycklig. Fast just det där sms:et man får på morgonen gör mig också lycklig, en bild på Mr B! Bilder på mina hunkar är rätt svårt att bli olycklig av.
 
 
3. Samlade du på något när du var liten?
 
Vad samlade jag på?! Allt från bokmärken, Barbies och pokémonkort, kanske samlade på Kalle Anka tidningar. Mn älskade även hästar så samlade på klistermärken med hästar på.
 
4. Vilken TV-serie skulle du vilja leva i?
 
THE WALKING DEAD såklart. Försöka överleva och komma på ett bra sätt att göra vissa saker. Utan mobiler och tv. Man måste vara beredd jämt.
 
5. Chips eller godis?
 
Utan tvekan godis. Chips är jag inte direkt förtjust i.
 
 
6. Favorit doft?
 
Jag älskar doften av svett när killen har tränat klart fast sen gillar jag killparfymer mer än tjejers..
 
7. Vad gör dig mest arg?
 
Om någon gör illa mina barn. Kommer då se till att den människan får ett helvete i sitt liv, usch! Mobbning, djurmisshandel/barnmisshandel etc.
 
8. Vad skulle du göra om du vann en miljard?
 
Bjuda familjen på en resa. Åka till New York, Dubai osv. Köpa mig ett hus, bil och hästar. SPARA och skänka till cancerfonder och till dom som är fattiga här i Sverige.
 
 
 
9. Bästa danslåt?
 
Hotline Bling och Biografi
 
10. Vad ska du göra nu?
 
Kolla på tv, käka lite mat och mysa med Leah. puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback