#PrayforParis

2015-11-18 >> 14:16:16
 
Ibland händer sådant som inte ska hända, som inte ska få hända. Idag är det 5 dagar sedan det fruktansvärda terrordådet i Paris, jag har kollat på TV4 Live och läst Aftonbladet varje dag, såklart blev jag så berörd av det som har hänt och tycker verkligen synd om dessa människor som föll offer. En stad som är full med rädsla och tryggheten är borta. Egentligen är nog alla rädda att det ska ske igen för man vet aldrig när det sker och var. Detta ska inte hända, det ska inte få hända. Mina tankar går till dem, tänder ljus varje kväll, det vi kan göra är att hoppas att det aldrig mer sker. Nu ska jag tända ljus här hemma och vara tacksam. #PrayforParis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback