GOLD

2015-05-15 >> 13:57:34
 
Ring från Mr J.
 
Hej folket! Vädret har varit helt underbart. Igår så somnade jag ganska sent men vaknade tidigt av att Leah låg bredvid mig och "pratade" med mig. När jag var påväg till stan så fick jag ett sms av Mr J att han ville träffa mig och jag hann inte ens säga hej utan han slänger upp två ringar och frågar om jag vill bli hans förevigt och jag blev chockad men jag frågade om jag fick fundera en stund och det gick han med på. Tänkte ta och fundera om det går för fort fram eller om jag ska släppa all oro att våga satsa. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

På facebook skrev du ju att du snart hade varit singel i 1år. Stort steg att gå från singel till förlovad

Svar: Jag är singel! Men står det någonstans att jag har sagt ja eller? Svar : nej. sluta vara anonym!
Annica

2015-05-20 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback