Var är min fritid?

2015-03-06 >> 21:06:38
Hejsan! Idag har jag städat klädkammaren och bytt lakan i dotterns rum för jag vet att hon älskar doften av nytvättat så ville överraska henne en fredag. Att vara hemma nu innan förlossningen känn ganska trist för alla mina vänner jobbar eller går i skolan och ingen har tid att komma till mig. Vilket är trist men jag förstår dem så när dottern kom hem så gick hon in på sitt rum och gör en massa saker på sin blogg och youtube kanal. För mig var det bara att sätta sig i vardagsrummet och vänta när hon blir klar med allt, hade lite tråkigt men ringde några samtal och sen påbörjade jag med maten som vi skulle äta idag. Och det blev potatisgratäng och kött men efter maten så fixade vi våra naglar och bara snackade om livet kommer bli när lillasyster/lillebror kommer till världen men har lovat att att lägga all min energi på dem två så de får ett bra liv.
 
 
 
 
Så inga elaka kommentarer nu för vi är inte världens bästa på att göra naglar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback