Break Free

2015-03-31 >> 21:36:11
Varm, ont i hela kroppen och trött.. Hmm verkligen bra vecka för min del.. Inatt så krånglade Leah med att vägra sova i 2 timmar så imorse så var jag helt förstörd men det var bara att kliva upp och gå till vårdcentralen för vi skulle besöka bvc idag.. Sen så träffade jag även på Hanna (min granne) och hon fick träffa Leah och stod vi och snacka en stund om allt. Fick ur mig lite och det känns skönt och prata med en vuxen och bara vara. (PS så ska jag försöka träffa fler människor nu så man inte blir instängd här hemma)
 
 
Blev sen en tupplur i soffan med Leah och Tindra kollade på tv samtidigt.. Speciellt efter natten så var det skönt och Tindra tyckte det var ok att jag sov där en stund. Sen vaknade jag till och gjorde ordning mat till mig och Tindra så vi blev mätta. Hihi så nu har jag matlådor i 2 dagar!!
 
 
Helgen har varit lugnt och skönt för min del..! Men det blir så när man inte har pengar till att göra saker men sen så behövde min kropp vila!!! Snart är det påsklov och då ska Tindra iväg till Ullared med Emilia och då ska jag skriva ner saker som Tindra ska köpa med åt mig... Vi får väl se om Tindra har lust med det!! Sen har jag även börjat läsa en bok som är väldigt intressant och nu är jag bara mer sugen på att åka till New York men det behövs pengar till det? Problemet med pengar är alltid ett problem i Sverige. xx Annica
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback