MITT HJÄRTA ÄR BRUTEN

2015-06-06 >> 15:15:27
 
Bild från idag.
 
Hej fina ni! Imorgon är det 1 år sen jag blev singel.
 
Idag är det Sveriges Nationaldag och hade jag varit frisk så hade jag mer än gärna firat den med underbara vänner men istället blir det att fira hemma med barnen med god mat och godis. Det är även fint väder ute och har sett att många har klätt upp sig för den här dagen. Det tycker jag att ni också ska göra. På med klänningen eller snygg skjorta om du är kille. Jag har på mig min tajta klänning och min gråa kofta ifall det blir för kallt att sitta ute på balkongen.
 
 
Just nu kanske ni undrar vad texten menas "mitt hjärta är bruten"? Jo men det är såhär att för 1 år sedan så var jag tillsammans med en kille som jag trodde var den rätta, jag var så himla kär och gjorde allt för honom men tydligen tyckte inte han samma sak så han valde att göra slut med mig och ville ha mig kvar som en vän, vilket jag acceptera för han har ändå funnits i mitt liv i ca 4 års tid och det är inte bara att släppa honom för alltid. Jag älskade honom mer som än vän men jag blev riktigt sårad av beslutet men det var inget jag kunde göra åt saken. Men 1-2 veckor efter han gjorde slut så ville han ha mig tillbaka men jag var kär i honom men samtidigt sårad så jag tacka nej att gå tillbaka utan vi skulle fortsätta träffas som vänner. Tyvärr gick det inte vara vänner så vi gled ifrån varandra ett tag och han hoppade in i mitt liv igen och då insåg jag att mitt hjärta är såpass bruten att det kommer verkligen ta sin tid att laga alla delar igen. Hatar jag mitt beslut att jag inte tog tillbaka honom så är svaret nej för 1 år som singel har gjort mig till en stark person och insett att en vacker dag kommer den rätta fram och då kommer jag aldrig släppa honom.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow. Vilken snygging.

Svar: Vem?
Annica

2015-06-08 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback