Från balkongen

2015-06-14 >> 23:05:01
 
Detta är tagen från min balkong. Här har vädret varit som en berg och dalbana. Grått och molnigt och senare på dagen så kom solen!
 
 
Nu är klockan så mycket att jag ska snart sova för jag är så himla trött. Känns verkligen i kroppen att jag har varit uppe sen kl 7 och hållt på hela dagen, men hann även åka iväg och köpte mig en soffa till balkongen. Det känns så himla skönt att få i ordning lite på hemmet nu så man trivs. Och självklart kommer jag försöka köpa mer saker så det blir mer min stil här hemma. Men det får bli när jag får mer pengar! Men nästa gång så ska jag köpa mig ett bord till balkongen och lite ljus och växter. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback