UT PÅ RESANDE FOT

2015-07-08 >> 12:13:44
 
 
Jag hoppas verkligen att jag träffar mannen i mitt liv snart, vissa gånger så har trott att just "han" är den rätta och "han" vill jag dela mitt liv med. Efter ett tag så är allt fejk och man får börja om från början igen. Men nu har jag varit singel i 1 år och 1 månad, ser inte något dåligt med det utan man lär sig att älska sig själv först och har ändrat uppfattning om livet. Jag har även förändrats som person till det bättre, jag är inte så lättlurad längre och faller inte lätt för killar! Den killen som får mig på fall ska vara den rätta killen i mitt liv...
 
 
I love my life! Min mamma kommer till mig på söndag och stannar här i en vecka och efter det så sticker jag till min mamma och stannar där i en vecka. Jag känner att jag behöver komma bort från Norrköping och bort från min lägenhet, uppleva något roligt md barnen och även med släkten. Planerar även att dra på en roadtrip med barnen och med en vän men än så länge vet jag inte var det bär av! På lördag ska jag även fira min födelsedag med mina vänner och barnen på en fin restaurang!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback