Norrköping, Norrköping

2015-07-09 >> 10:54:09
 
 
Nu har man insett vilka ens riktiga vänner är och vilka som älskar mig för den jag är, hur som helst så är jag väldigt tacksam till er som finns där för mig nu och ringer eller smsar mig om hur jag mår. Norrköping är en stad som jag trivs väldigt mycket med men inom en snar framtid så kommer jag lämna staden och flytta till en annan stad. Jag kommer ha en hemlig adress för att några personer inte ska komma åt mig, plus att jag vill lära känna nya människor i mitt liv. Som sagt så kommer jag bevara de jag har kvar i mitt liv och jag hoppas de gör detsamma med mig. Norrköping, I love you but it's time to move on.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback