FLER BEBISBILDER

2015-07-11 >> 16:58:51
 
Alltså hur kan hon vara så söt? (Min minsta dotter)
 
Idag vaknade jag med lite huvudvärk så bestämde mig att skippa middagen ikväll för jag måste fixa tårtan tills imorgon. Det är såhär att jag fyller år imorgon och då kommer min mamma och min dotter Tindra hit. Haha varför känner jag sådan press när min mamma kommer hit för? Planer imorgon är att kliva upp tidigt och städa och dona som jag gör på söndagar och sen på kvällen blir det att käka middag ute med mamsen med barnen! Puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt

Svar: Tack :D
Annica

2015-07-11 @ 21:00:50
Postat av: S A N N A

Så söt!

Svar: Tack håller med dig. ;D
Annica

2015-07-12 @ 22:30:20
URL: http://zinja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback