Drömhemmet

2015-07-24 >> 23:05:05
 
Idag åkte vi till Björnhammar och såg en massa övergivna hus där, det fick mig att fundera vad man kan göra för att det ska bli lyckliga gatan igen. Om jag fick bestämma så kan de riva ner allt och bygga upp denna fina byggnad så kan jag flytta in där. Lite mer önsketänkade kanske? Hehe. Som sagt men annars tycker jag att de kan renovera upp husen och antingen sälja eller hyra ut dem. Läget är ute på landet och nära till vatten, starta upp en liten minilivs så människorna kan köpa sin morgontidning eller låta sina barn köpa lite godis. Hoppas de händer något i Björnhammar för det är verkligen tråkigt att det ska vara sådär.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback