Svea

2015-01-23 >> 14:33:00
Hello igen! Today ska Tindra på disco och jag kommer vara hemma och vänta tills jag ska hämta henne.. inte ofta hon går på disco så hon tycker det ska bli kul och vara med sina vänner. Har inget emot att hon är iväg men blir ibland nojig att det ska hända henne något, det man läser i tidningen att barn blir bortrövade eller kidnappade. Borde vara självklart att en mamma blir såhär orolig men ibland måste man släppa det och tänka positivt.. but will see.
 
 
Åhh förresten så hittade jag dessa söta trosor som jag vill gärna ska komma hem till mig!! dock så har jag inte dessa pengar till det just nu för måste lägga dem på barnen och får väl hoppas att jag kan köpa dessa snart?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback