Saturday it is

2015-01-24 >> 16:54:39
Gaaah vad underbart med lördag!! Har varit ute och gått en långpromenad med dottern. Gick till stan så hon fick ta hål i örat , blev bra med hålet för hon har ärrbildning bakom örat så de fick ta hålet lite längre upp denna gång (vilket man inte märker av att hålet är längre upp på ena sidan!). Jag och Tindra käkade på stan för hon var så himla duktig och vågade att göra om detta (Världens bästa flicka). Men nu ska vi ta och fika lite här hemma och mysa oss framför tv:n, sen ska vi laga mat senare om jag orkar!! (Och jag är ganska lat idag..) Sen blir det läggdags för oss för vi är ganska trötta efter idag (en är gravid och den andra är ett barn). Alltså då orkar man inte hålla sig vaken till kl 3-4 på nätterna.. hihi!!
 
 
xx Annica
 
 
Såhär såg det ut när vi gick runt strömmen (vi hade släktträff)
 
 
Här har vi semlor som ska ner i magen! .. hihi lite lyxigt på en lördag!!
 
 
Och här har vi maten som vi käkade på stan
 
 
Såklart bloggar jag på blogg.se!! (älskar att skriva av mig och låta människor läsa om mitt tråkiga liv)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback